loading...
خبر های روز
ch3 بازدید : 420 دوشنبه 28 دی 1394 نظرات (0)

سهام خودروسازان در بورس افزايش مي يابدپرشين خودرو/ به دليل جبران کسري بودجه ناشي از افت قيمت نفت و با توجه به اينکه دولت در لايحه بودجه نرخ دلار را حدود 3 هزار تومان اعلام کرده، نرخ دلار در بازار آزاد در محدوده قيمتي 3500 تومان با نوسانات بسيار کمي باقي مي‌ماند.
يک کارشناس اقتصادي با بيان اين مطلب در مورد آينده بورس بعد از اجراي برجام نيز گفت: در دوره هاي کوتاه مدت و بلند مدت رفتارهاي بورس در واکنش به اجراي برجام متفاوت است، در دوره کوتاه مدت بيشتر بحث‌هاي رواني و انتظاراتي دخيل هست اما در دوره بلند مدت عوامل بنيادي بر قيمت سهام‌ها موثر است و قيمت‌ها را به سمت قيمت‌هاي واقعي اصلاح مي‌کند. به همين خاطر است که کارشناسان پيشنهاد مي‌کنند که افرادي که حرفه اي نيستند در دوران کوتاه مدت خريدهاي هيجاني نداشته باشند .

اميد شريفي در گفتگوي با برنامه پايش اظهار داشت: در حال حاضر به علت ايجاد مجدد سوئيفت هزينه تجارت کاهش پيدا کرده است، بنابراين صنايعي که مواد اوليه خود را از تجارت خارجي تأمين مي‌کنند هزينه هاشان کمتر شده و سهام آن‌ها بالا مي‌رود. به طور مثال سهم بانک‌ها، خودروسازي‌ها، حمل و نقل و بيمه افزايش پيدا مي‌کند.
اين تحليگر بورس خاطرنشان کرد: بعضي از سهام‌ها برخلاف روند بازار حرکت مي‌کند و سهام اين‌ها تغييري پيدا نمي‌کند، به طور مثال سهام قندي‌ها از اين دست سهام‌ها هستند. در چند روز آينده و بعد از افت هيجانات بازار قيمت‌هاي واقعي کم کم خودشان را نشان مي‌دهند.


منبع: پرشين خودرو

پرشین خودرو | پیش بینی نرخ دلار بعد از اجرای برجام

www.persiankhodro.com/show.../پیش-بینی-نرخ-دلار-بعد-از-اجرای-بر...
۹ ساعت پیش - پرشین خودرو: به دلیل جبران کسری بودجه ناشی از افت قیمت نفت و با توجه به اینکه دولت در لایحه بودجه ... سهام خودروسازان در بورس افزایش می یابد ...

سهام خودروسازان در بورس افزایش می یابد پیش بینی نرخ ... - ...

www.ghatreh.com/.../سهام-خودروسازان-بورس-افزایش-یابد-پیش-بینی-ن...
۹ ساعت پیش - به دلیل جبران کسری بودجه ناشی از افت قیمت نفت و با توجه به اینکه دولت در لایحه بودجه نرخ دلار را حدود 3 هزار توما.
۸ ساعت پیش - پرشین خودرو: به دلیل جبران کسری بودجه ناشی از افت قیمت نفت و با توجه به اینکه دولت در لایحه بودجه نرخ دلار را حدود 3 هزار تومان اعلام کرده، نرخ ...

کاهش ارزش معاملات خودرویی در بورس » گروه نشریات ابرار

home.abrarnews.com/33662-کاهش-ارزش-معاملات-خودرویی-در-بورس.html
یک کارشناس ارشد بازار سرمایه از افت قیمت سهام شرکتهای خودرویی خبر داد و ... قیمت خودروهای داخلی افزایش می یابد به همان نسبت کیفیت خودروها نیز افزایش یابد.

نسخه چاپی

www.iribnews.ir/fa/print/26039
وی افزود: ما خودروسازان راضی به افزایش قیمت خودرو نیستیم چرا که وقتی گران ... مجلس گفت: صنعت خودروسازی زمانی سامان می یابد که از سهام بازی و بورس بازی دور ...

کارگزاری مفید | ایران خودرو (بورس: خودرو) – عملکرد شش ماهه ...

https://www.emofid.com/.../ایران-خودرو-بورس-خودرو-عملکرد-شش-ماهه-94...
۱۱ آبان ۱۳۹۴ ه‍.ش. - همانطور که منحنی بالا نشان می دهد سود آور ترین محصولات ایران خودرو مربوط به ... مجموعا 174 میلیاردتومان (145 ریال به ازاء هر سهم ) بیش از شش ماهه سال قبل باشد. ... سازان بصورت جدی افزایش یابد و موجودی انبار خودروسازان نیز کاهش یابد.

آشنایی با فرآیندهای صحیح خرید سهام در بورس اوراق بهادار

www.myindustry.ir/accounting-and.../article/stock-market-process.html
قیمت بازار سهام نزدیک به ارزش ذاتی (واقعی) آن اوراق است. ... اقتصاددانان معتقدند که با کاهش نرخ بهره، میزان سرمایه‌گذاری در جامعه افزایش می‌ یابد. ... در مورد شرکت‌های وارداتی زمانی که نرخ ارز افزایش یابد، قیمت تمام شده کالاهای وارداتی .... برای مثال در ایران می‌توان از صنایع خودرو‌سازی به خاطر داشتن امتیاز منبع ورود خودروهای خارجی نام برد.

شرکت کارگزاری مبین سرمایه- گام های سرمایه گذاری در بورس

mobinsb.com/Refrence/Page/1/108/گام-های-سرمایه-گذاری-در-بورس
افزایش سرعت، سهولت و عدالت در دسترسی به بورس و خرید و فروش سهام، مهمترین مزیت ... فعالیت می کنند، بنابراین ریسک سرمایه گذاری شما تا حد زیادی کاهش می یابد. ... خودرو یک دارایی واقعی یا مشهود است، اما سهام کارخانه خودروسازی، یک دارایی مالـی ...
تاثیر مثبت ارز مبادلاتی بر سهام خودروسازان/ تشکیل صف خرید در بورس ... رشد خوبی برخوردار خواهد شد، چراکه وقتی ارز مبادلاتی به خودروسازان اختصاص یابد، بخشی ... برخی معتقدند که یکی از دلایل افزایش صف خرید سهام خودروسازان در بازار می تواند ...

لغو تحریم ها ارزش سهام کدام شرکت ها را افزایش می دهد؟ - عالم ...

www.economyworld.ir/لغو-تحریم-ها-ارزش-سهام-کدام-شرکت-ها-را-ا/

اما جدا از آن که رشد فعلی قیمت سهام را منطقی یا غیرمنطقی بدانیم، می توان نگاهی به صنایعی انداخت که با اخبار رفع یا کاهش تحریم ها، با افزایش ارزش سهام روبرو شده اند. ... بروز نشانه ها از حل دو مشکل بزرگ این صنعت، قیمت سهام خودروسازان را در روند صعودی مطلوبی قرار داده اما ادامه روند منوط ... عالم اقتصاد در قیمت دلار چقدر افزایش می یابد؟

 

خودروسازان سهام خود را واگذار کنند قیمت ها کاهش می‌یابد

www.tejaratnews.com/Pages/Printable-News-11920.aspx
خودروسازان سهام خود را واگذار کنند قیمت ها کاهش می‌یابدپرشین خودرو ... از افزایش قیمت خودرو ناشی از بی‌انظباطی مالی است، گفت: اگر خودروسازان سهام خود را در بورس عرضه کنند و سرمایه در گردش را نیز نقد کنند قیمت خودرو 20 تا 30 درصد کاهش می یابد.

اقتصاد ایران آنلاین

www.eghtesadeiranonline.com/
در پی برداشته شدن تحریم های اتمی ایران، ارزش سهام بازار بورس عربستان سعودی، بزرگترین بازار بورس در ... حقوق کارمندان و بازنشستگان چند درصد افزایش می یابد؟

۱۵۶۵ - اتاق گفتگو - - Bourse24.ir - بورس 24 -

bourse24.ir/forum/search.php?thispage=1565&mtext=&sort...
شنیده شده عرضه اولیه ثرود در روز دوشنبه هفته آینده انجام می شود ..... را هم فقط برای حمایت از سهام بی ارزش خودروسازان تاسیس کردند و تمام قد از این سهام حمایت کرد ... به هزار خودرو افزایش یابد درآمد فروش افزایش می یابد واگر قیمت فروش افزایش یابد مثلا" ...
1- همواره سبدی از سهام متنوع تشکیل دهید تا ریسک سرمایه گذاری شما کاهش یابد. ... کارخانه خودروسازی، یک دارایی مالـی است، یا مثلا سیمان یک دارایی واقعی است، اما سهام ... در بورس، بیشتر خواهد بود و این امر، باعث می شود قیمت سهام شرکت افزایش یابد.

خبرهای اقتصادی | خبر فارسی

khabarfarsi.com/اقتصادی
محمد بن راشد: آخرین بشکه نفت را جشن می گیریم! +0 ... رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور اعلام کرد: حقوق کارمندان دولت و بازنشستگان 12 درصد افزایش می یابد. ... هفته جاری قیمت خودروهای داخلی در بازار تغییری نسبت به نرخ این خودروها در هفته گذشته نداشته است. .... جزییات بودجه وزارت نیرو در سال 95/ سهم هربخش چقدر است؟

فرمان بورس تهران به سمت سهام خودرو‌سازان چرخید - بورس نیوز

www.boursenews.ir/.../فرمان-بورس-تهران-به-سمت-سهام-خودرو‌سازان-چرخ...
آیین نامه حضور سرمایه گذار خارجی در بازار سرمایه تدوین می شود جدید ترینهای بورس ... تا همین سال گذشته سهام شرکت‌های خودرو‌ساز در بورس چندان طرفدار نداشت، زیان انباشته، ... نیز منجر شده است قیمت سهام این شرکت تا 19درصد در این مدت افزایش یابد.

عصر بازار - قیمت خودرو افزایش می یابد

asrebazar.com/News/1109/قیمت-خودرو-افزایش-می-یابد
۲۷ تیر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - ... با دکتر مهدی جمالی ، مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا، با "قیمت خودرو افزایش می یابد" آشنا می شویم. ... چشم انداز بورس های سهام و کالا در نیمه دوم سال ...
۲ آبان ۱۳۹۴ ه‍.ش. - سهام شرکت خودروسازی آئودی در بازار بورس فرانکفورت معامله می‌شود. .... سهم بازار بانک سینا در حوزه خدمات بانکداری الکترونیک افزایش می یابد.
۲۴ فروردین ۱۳۹۳ ه‍.ش. - ... ناظر مجلس در شورای رقابت با بیان اینکه 8.5 درصد از افزایش قیمت خودرو ناشی از بی‌انظباطی مالی است، گفت: اگر خودروسازان سهام خود را در بورس عرضه کنند و سرمایه در گردش را نیز نقد کنند قیمت خودرو 20 تا 30 درصد کاهش می یابد.

افزایش ۱۲ درصدی حقوق کارمندان/ یارانه نیازمندان قطع نمی‌شود ... در پی اجرایی شدن برجام ارزش سهام بورس قطر و دبی ۶ درصد کاهش یافت. ارزش سهام بورس قطر و دبی (در… اخبار,اخباراقتصادی, ... چه بخش‌هایی از اقتصاد ایران از تنگنای تحریم نجات می یابد؟ به موجب برداشته شدن .... آمارهای تکان‌دهنده وزارت نفت از مصرف سوخت خودروها در ایران

 

کاهش حجم و ارزش معاملات گروه خودرویی در بازار بورس اوراق بهادار

machinemag.ir/News.aspx?ID=7564
۱۵ شهریور ۱۳۹۴ ه‍.ش. - یک کارشناس ارشد بازار سرمایه از افت قیمت سهام شرکتهای خودرویی ... و اگر قیمت خودروهای داخلی افزایش می یابد به همان نسبت کیفیت خودروها نیز ...

از برگزاری مجامع شرکت های خودروسازی تا اقبال آلمان و فرانسه ...

https://www.bultannews.com/.../از-برگزاری-مجامع-شرکت-های-خودروسازی-تا...
۹ مرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - اقتصادی » خودرو. بررسي صنعت خودروسازي در بازار سهام و آینده بازار خودروسازی ایران ... جایگاه خودرو در بورس ..... مدیر عامل گروه صنعتی ایران خودرو تاکید کرد: سهم این گروه از بازار داخلي تا سال 1404 به 60 درصد افزايش مي يابد.

[PDF]گام های سرمایه گذاری در بورس

www.tadbirgar.com/customized_images/tg_gamhaye_sarmayeGozari.pdf
ﺑﻮرس. ﮔﺎم اول ﺑﺮاى ﺳﺮﻣﺎﯾﻪ ﮔﺬارى در ﺑﻮرس، ﻣﻄﺎﻟﻌﻪ و ﺷﻨﺎﺧﺖ ﮐﺎﻓﯽ. درﺑﺎره اﯾﻦ ﺑﺎزار، ﻣﺸﻮرت ﺑﺎ اﻓﺮاد ﺣﺮﻓﻪ اى و ... ﮔﺬارى ﺷﻤﺎ ﮐﺎﻫﺶ ﯾﺎﺑﺪ . ﺑﺎ. اﯾﻦ ﮐﺎر، زﯾﺎن ﻧﺎﺷﯽ از ﮐﺎﻫﺶ ﻗﯿﻤﺖ. ﯾ ﯾﺎ ﭼﻨﺪ ﺳﻬم، ﺑﺎ ﺳﻮد ﻧﺎﺷﯽ از اﻓﺰاﯾﺶ ﻗﯿﻤﺖ ﺳﺎﯾﺮ ﺳﻬﺎم ... ﺗﺎ ﺣﺪ زﯾﺎدى ﮐﺎﻫﺶ ﻣﯽ ﯾﺎﺑﺪ ... ﺧﻮدروﺳﺎزى، ﯾ داراﯾﯽ ﻣﺎﻟـﯽ اﺳﺖ، ﯾﺎ ﻣﺜﻼ ﺳﯿﻤﺎن ﯾ داراﯾﯽ.

[PDF]درصد افزایش می یابد: 85 سرمایه بانکهای دولتی • تخلف ...

www.ebarez.com/c/document_library/get_file?uuid=164f1235...
کارگزاری سهام بارز. )سهامی خاص(. 1 ... درصد افزایش می یابد: ... اختیار افزایش سرمایه بانک های خصوصی با هیئت مدیره. آنهاست و هیچ ... تخلف خودروسازان اصالح نگردد،.
15پست - ‏2 نویسنده
و البته سهامداران به عنوان شرکای شرکت می توانند در تصمیم گیری های شرکت دخالت .... خودروهاي داخلي نزديك‌‌تر مي‌شود، بنابراين قدرت انتخاب مشتريان افزايش مي‌يابد و در ... طبيعتا به محض انتشار اين اطلاعات، تقاضا براي خريد سهام خودروسازان افزايش ...
۲۵ آبان ۱۳۹۳ ه‍.ش. - با این وجود برخی تحلیل ها نیز نشان می دهد که قیمت دلار در فاز اول بین 150 تا 250 تومان پس از توافقات سوم آذر کاهش می یابد. .... کشور نیز سبب شده تا ارزش سهام این شرکت ها در بازار سرمایه افزایش پیدا کند و در نتیجه وضعیت عمومی بازار بهتر شود. ... صنعت خودروسازی ایران به شدت نگران آینده مذاکرات هسته ای است.
۲۰ مرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - ... مواد خام اوليه و صادرات آن به كشور‌هاي ديگر به‌دست مي‌آيد افزايش مي‌يابد. ... اين نتايج آماري نشان مي‌دهد صنعت نساجي و خودرو‌سازي‌ در صدر صنايعي هستند كه ... يكي ديگر از اين نكات جالب افزايش سود سهام شركت مخابرات در سال‌جاري است.
۳ آذر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - اگر قيمت سهام اين فرد در پايان سال، به 180 تومان افزايش يابد و شرکت، در ... خودرو يک دارايي واقعي يا مشهود است، اما سهام کارخانه خودروسازي، يک دارايي مالـي ... حالا که با تعريف دارايي هاي مالـي آشنا شديد، به سراغ مفهوم بورس مي رويم.

[PDF]سه شنبه 19 آبان 1394

www.savbroker.com/Portals/4/94.08.19.pdf
۱۹ آبان ۱۳۹۴ ه‍.ش. - اسـت زیـرا خودروسـازان مـا در ایـن دوران مجبـور بـه تامیـن قطعاتـی شـدند کـه از کیفیـت الزم ... بیـن آنهـا کیفیـت محصـوالت داخلـی افزایـش می یابـد. ... از ســهام لیزینــگ رایــان ســایپا بــا قیمــت متــام شــده مناســب اعــام کــرد و گفــت: مهم ...

نوسان بورس تهران تا انتخابات ادامه دارد - BBCPersian.com

www.bbc.com/persian/business/story/.../050603_ra-ram-tse-june3.shtml

۱۳ خرداد ۱۳۸۴ ه‍.ش. - اما به نظر می رسد نوسان نسبی تا برگزاری انتخابات ادامه خواهد داشت. ... ايران، ادغام آنها با طرف های خارجی و بازارهای صادراتی افزايش می يابد ... همچنين صنايع خودروسازی ايران اعلام کردند که صادرات خود را تا چهارسال آينده به يک ميليارد دلارخواهند رساند. ... صاحب نظران مسايل بورس معتقدند افزايش تمايل به فروش سهام از سو

 

گام های سرمایه گذاری در بورس

www.tadbirgar.com/customized_images/tg_gamhaye_sarmayeGozari.pdf
ﺑﻮرس. ﮔﺎم اول ﺑﺮاى ﺳﺮﻣﺎﯾﻪ ﮔﺬارى در ﺑﻮرس، ﻣﻄﺎﻟﻌﻪ و ﺷﻨﺎﺧﺖ ﮐﺎﻓﯽ. درﺑﺎره اﯾﻦ ﺑﺎزار، ﻣﺸﻮرت ﺑﺎ اﻓﺮاد ﺣﺮﻓﻪ اى و ... ﮔﺬارى ﺷﻤﺎ ﮐﺎﻫﺶ ﯾﺎﺑﺪ . ﺑﺎ. اﯾﻦ ﮐﺎر، زﯾﺎن ﻧﺎﺷﯽ از ﮐﺎﻫﺶ ﻗﯿﻤﺖ. ﯾ ﯾﺎ ﭼﻨﺪ ﺳﻬم، ﺑﺎ ﺳﻮد ﻧﺎﺷﯽ از اﻓﺰاﯾﺶ ﻗﯿﻤﺖ ﺳﺎﯾﺮ ﺳﻬﺎم ... ﺗﺎ ﺣﺪ زﯾﺎدى ﮐﺎﻫﺶ ﻣﯽ ﯾﺎﺑﺪ ... ﺧﻮدروﺳﺎزى، ﯾ داراﯾﯽ ﻣﺎﻟـﯽ اﺳﺖ، ﯾﺎ ﻣﺜﻼ ﺳﯿﻤﺎن ﯾ داراﯾﯽ.

[PDF]درصد افزایش می یابد: 85 سرمایه بانکهای دولتی • تخلف ...

www.ebarez.com/c/document_library/get_file?uuid=164f1235...
کارگزاری سهام بارز. )سهامی خاص(. 1 ... درصد افزایش می یابد: ... اختیار افزایش سرمایه بانک های خصوصی با هیئت مدیره. آنهاست و هیچ ... تخلف خودروسازان اصالح نگردد،.
15پست - ‏2 نویسنده
و البته سهامداران به عنوان شرکای شرکت می توانند در تصمیم گیری های شرکت دخالت .... خودروهاي داخلي نزديك‌‌تر مي‌شود، بنابراين قدرت انتخاب مشتريان افزايش مي‌يابد و در ... طبيعتا به محض انتشار اين اطلاعات، تقاضا براي خريد سهام خودروسازان افزايش ...

طلا نیوز | سهم بازار بانک سینا در حوزه خدمات بانکداری ...

www.talanews.com › اخبار اقتصادی › بانک و بیمه
قیمت لحظه‌ای طلا در بازار ... لیست کامل قیمت خودروها. نمودار لحظه ای تغییرات قیمت طلا در بازارهای جهانی نمودار تغییرات قیمت طلا. نمودار کامل قیمت ... سهم بازار بانک سینا در حوزه خدمات بانکداری الکترونیک افزایش می یابد. يكشنبه ، ۲۷ دی ۱۳۹۴ ، ۱۷:۱۸.

عوامل موثر بر قيمت سهام | راتین بورس

www.ratinbourse.ir/1394/10/عوامل-موثر-بر-قيمت-سهام/
به نظر شما، چه عوامل محیطی می تواند قیمت سهم را تحت تأثیر قرار دهـد؟ ... طبیعتا انتظار سرمایه‌گذاران از میزان درآمد و سودآوری شرکت‌های خودروسازی در این شرایط، متفاوت .... سهم در بورس افزایش می یابد و ثانیا امکان دستکاری قیمت سهم توسط گروهی خاص از ...

[PDF]سه شنبه 19 آبان 1394

www.savbroker.com/Portals/4/94.08.19.pdf
۱۹ آبان ۱۳۹۴ ه‍.ش. - اسـت زیـرا خودروسـازان مـا در ایـن دوران مجبـور بـه تامیـن قطعاتـی شـدند کـه از کیفیـت الزم ... بیـن آنهـا کیفیـت محصـوالت داخلـی افزایـش می یابـد. ... از ســهام لیزینــگ رایــان ســایپا بــا قیمــت متــام شــده مناســب اعــام کــرد و گفــت: مهم ...

مجمع ایران خودرو - سایت یک تا صد

www.yektasad.com/رصد...بورس/.../گزارشی-از-مجمع-ایران-خودرو-2.html
اس» ايجاد کرديم که عدد بسيار خوبي در خودروسازي به حساب مي آيد. ... او تاکيد کرد: سهم اين گروه از بازار داخلي تا سال 1404 به 60 درصد افزايش مي يابد. افزايش ...

بازار سهام در تعلیق – مشهد پرس|MashhadPress

www.mashhad-press.com › اخبار بورس › اخبار فوری بورس
۱۶ مهر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - ۱۶ مهر ۱۳۹۴ اخبار فوری بورس, بازار سهام, بورس تهران, تعلیق, شاخص کل دیدگاه‌ها ... افزایش قابل ملاحظه فشار بر سهام خودروسازان از عمده دلایل ریزش این هفته .... گشایش اعتبار در سیستم بانکی برای افزایش صادرات افزایش می یابد.

قیمت خودرو 17 درصد افزایش می یابد! - باشگاه خبرنگاران جوان

www.yjc.ir › اقتصادی › صنعت ، تجارت و کشاورزی
۲۶ بهمن ۱۳۹۳ ه‍.ش. - به عقیده بسیاری از کارشناسان افزایش 17 درصدی قیمت خودرو در سال 94 قطعی خواهد بود ... خواهد داشت در نتیجه به دنبال آن قیمت خودروها نیز قطعا با افزایش مواجه خواهد بود. .... لبخند بازار سهام به پسا برجام / صعود هزار و 300 واحدی شاخص.

۱۲ شهریور ۱۳۹۴ ه‍.ش. - اما خودروسازان به سوالات مردم پاسخ روشنی ندادند و همواره افزایش قیمتها را توجیه کردند. ... و تفحص مجلس خودروسازان بخشی از نقدینگی خود را صرف خرید سهام شرکت های ... عنوان کنند اگر دلار 1000 تومان شود، قیمت خودرو کاهش می یابد

اقتصاد آنلاین - گزارش آخرین تحولات بازار بورس

www.eghtesadonline.com/fa/content/.../گزارش-آخرین-تحولات-بازار-بور...
۱۳ مرداد ۱۳۹۳ ه‍.ش. - پس از برگزاری مجمع عمومی فوق العاده صاحبان سهام در خصوص افزایش سرمایه ..... خودروها را محاسبه کرده و ببنیم سهم قیمت خودروها از قیمت ارز به چه صورت بوده. .... شمش بلوم، به قیمت پایه 15 هزار و 410 ریال، در تالار معاملات حضور می یابد ...

علامت مثبت بورس به خودروسازان/ صف خريدسهام تشكيل مي‌شود

www.donyayekhodro.com/علامت-مثبت-بورس-به-خودروسازان-صف-خريد...
۸ شهریور ۱۳۹۲ ه‍.ش. - علامت مثبت بورس به خودروسازان/ صف خريدسهام تشكيل مي‌شود. ... کارشناسان بازار سرمایه انتظار دارند سود سهام خودروسازان رو به افزایش بگذارد. ... تجارت برای حل مشکلات خودروسازان، به نظر می رسد سود عملیاتی شرکتهای خودروساز در ... توليدي) آنان روز به روز افزایش و سود عملیاتی(سود ناشي از توليد خودرو) کاهش یابد.
۲۲ آذر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - سلام روز بخیر-ورود به تمام سهم ها در مرحله اول تستی یکصد هزار تومان ... مطالغه انها را در تالار اختصاصی بورس پیشنهاد می کنم. ... تازه‌ترين آمار نشان مي‌دهد كه سود شركت‌هاي بورس و فرابورس در سال‌جاري 10هزار ميليارد تومان كاهش مي‌يابد و از 59هزار ... آمار‌ها نشان مي‌دهد بيشترين كاهش سود مربوط به صنعت خودرو‌سازي‌ است، سود ...

بورس تهران

tsetmc.blogfa.com/
۲۵ آذر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - بورس تهران - آموزش بورس، معرفی سهام برتر، پیشنهاد خرید سهام و اخبار ... دستورالعمل کارت خرید کالاهای ایرانی امروز به بانک ها ابلاغ می شود. ... به 20 هزار دستگاه ان معادل 35 درصد خودروها را تحویل مشتریان داده است. ... ساعت 10 و 00 دقیقه: در ساعت اولیه بازار، از هیجان اولیه کاسته شد و با افزایش عرضه ها روبرو هستیم.
۱۰ دی ۱۳۹۱ ه‍.ش. - درنتیجه باید قبل از این که مشکل افزایش یابد، راهکار مناسب حمایت از ... از یک سو قیمت سهام خودروسازی در بورس کاهش می یابد و شاخص بورس را ...

افزایش سود خودروسازها درکاهش قیمت فروش است

www.ireconomy.ir/.../افزایش+سود+خودروسازها+درکاهش+قیمت+فروش+اس...
۷ مهر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - در حقیقت این سیاست به نفع خودروسازان است به عبارت بهتر منافع خودروسازان ... افزایش دستمزدها به تورم منجر نمی شود زیرا سهم دستمزد در قیمت فروش کالاها ... به کاهش تقاضای خودرو در کشور پیش بینی می شود تولید نیز کاهش یابد.
منظور از عوامل محيطي، عواملي هستند که کاملا خارج…,عوامل موثر بر قیمت سهام ,قواعد ... با افزايش سودآوري مواجه خواهند شد، زيرا درآمد حاصل از فروش آنها افزايش مي‌يابد، اما در ... طبيعتا انتظار سرمايه‌گذاران از ميزان درآمد و سودآوري شرکت‌هاي خودروسازي در اين ...

میزان زیان سهام خودروسازان چقدر بوده است؟ - صبحانه آنلاین ...

sobhanehonline.com/fa/news/.../میزان-زیان-سهام-خودروسازان-چقدر-بوده-ا...
۵ اسفند ۱۳۹۲ ه‍.ش. - دبیر انجمن خودروسازان تصریح می کند: مبنای کنونی قیمت گذاری خودرو توسط ... تومان برسد یعنی به میزان ۵ هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان افزایش یابد.

بورس ارز تبادلات ارزی بین المللی را افزایش می دهد - پایگاه ...

www.sena.ir/Sena__28470__بورس-ارز-تبادلات-ارزی-بین-المللی-را-اف...
۱۵ آذر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - واگذاری 11681 میلیارد ریال سهم دولتی در بورس ... گواهی مشارکت خودرو، اوراقی طلایی برای خودروسازان ... بورس ارز تبادلات ارزی بین المللی را افزایش می دهد ... المللی افزایش می یابد و همچنین مقدمات اوراق مشتقه ارزی نیز فراهم می شود.

ایران خودرو و سایپا ۱۰۰۰ میلیارد تومان تسهیلات می گیرند

boursepress.ir/.../ایران-خودرو-و-سایپا-۱۰۰۰-میلیارد-تومان-تسهیلات-می-...

۷ مهر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - ایران خودرو و سایپا ۱۰۰۰ میلیارد تومان تسهیلات می گیرند ... و مشکلات این صنعت برای کمک به خودروسازان به منظور تامین خواسته مردم مبنی بر بهبود کیفیت و مناسب بودن قیمت برگزار شد. ... سوم کمک دولت به فرایند افزایش کیفیت خودرو هم مطرح و مقرر شد با استفاده از فناوری روزامد کیفیت خودرو افزایش یابد

 

 

 

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 72
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 0
  • آی پی دیروز : 33
  • بازدید امروز : 2
  • باردید دیروز : 39
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 205
  • بازدید ماه : 205
  • بازدید سال : 7,634
  • بازدید کلی : 124,251